loading...

بهترين مدل هاي طراحي داخلي و دكوراسيون لوكس اداري

بهترين مدل هاي طراحي داخلي و دكوراسيون لوكس اداري

بازدید : 47
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 زمان : 17:35

لباس بسيج براي كودكانلباس بسيج براي كودكان خريد لباس بسيجي بچه گانهخريد لباس بسيجي بچه گانه لباس بسيج بچه گانه

لباس بسيج بچه گانه

قيمت لباس پليس نوپو بچه گانهقيمت لباس پليس نوپو بچه گانه لباس نوپو يگان ويژهلباس نوپو يگان ويژه خريد لباس پليس نوپو بچه گانهخريد لباس پليس نوپو بچه گانه خريد لباس نوپو براي كودكان

خريد لباس نوپو براي كودكان

لباس نيروي انتظامي بچه گانهلباس نيروي انتظامي بچه گانه لباس بچه گانه نيروي انتظاميلباس بچه گانه نيروي انتظامي قيمت لباس نيروي انتظاميقيمت لباس نيروي انتظامي لباس پليس بچه گانه نيروي انتظامي

لباس پليس بچه گانه نيروي انتظامي

لباس پليس يگان ويژه بچه گانهلباس پليس يگان ويژه بچه گانه خريد لباس يگان ويژه ناجا بچه گانهخريد لباس يگان ويژه ناجا بچه گانه خريد لباس يگان ويژه براي نوجوانانخريد لباس يگان ويژه براي نوجوانان

لباس پليس يگان ويژه بچه گانه

لباس پليس يگان ويژه بچه گانه

قيمت لباس ارتشي بچه گانهقيمت لباس ارتشي بچه گانه خريد لباس ارتشي پسرانهخريد لباس ارتشي پسرانه ست لباس ارتشي بچه گانه

ست لباس ارتشي بچه گانه

خريد لباس پليس راهنمايي و رانندگيخريد لباس پليس راهنمايي و رانندگي لباس مامور راهنمايي رانندگيلباس مامور راهنمايي رانندگي لباس راهنمايي رانندگي بچه گانه

لباس راهنمايي رانندگي بچه گانه

خريد لباس خلباني بچه گانهخريد لباس خلباني بچه گانه لباس خلباني جنگنده بچه گانهلباس خلباني جنگنده بچه گانه لباس خلباني بچه گانه

لباس خلباني بچه گانه

لباس يگان امداد بچه گانهلباس يگان امداد بچه گانه لباس پليس يگان امداد بچه گانهلباس پليس يگان امداد بچه گانه لباس يگان امداد نيرو انتظامي

لباس يگان امداد نيرو انتظامي

ست لباس چريكي بچه گانهست لباس چريكي بچه گانه لباس بچه گانه چريكيلباس بچه گانه چريكي خريد لباس چريكي بچه گانهخريد لباس چريكي بچه گانه

بازدید : 124
جمعه 9 ارديبهشت 1401 زمان : 10:13

ساعت بن تن یک اسباب بازی واقعی برای بچه ها

ساعت بن تن یکی از اسباب بازی هایی است که در میان کودکان از طرفداران بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به عنوان یک هدیه جذاب مورد توجه آنها قرار بگیرد، در واقع می توان این گونه گفت که خرید ساعت بن تن برای بچه ها تنها حکم یک اسباب بازی معمولی را نداشته و آنها با در اختیار داشتن چنین محصولی می توانند ساعت ها به ایفای نقش این شخصیت ابرقهرمان پرداخته و اوقات فراغت خود را به این شکل پر کنند.
در بازار شاهد هستیم انواع ساعت های بن تن بچه گانه در مدل های مختلف ای موجود می باشد که هر کدام با توجه به تنوع شکل ظاهری و همچنین امکاناتی که در آنها قرار گرفته است از تفاوت قیمتی مختلفی نیز برخوردارند، در این بخش از فروشگاه میلی جون به معرفی ساعت اسباب بازی بن تن می پردازیم و مدلهای مختلف این محصول را به صورت کامل برای شما معرفی خواهیم کرد.

Bin-Ton-Launcher

ساعت پرتاب کننده بن تن

Ben-Ton-Projector-Clock

ساعت پروژکتوری بن تن

Ben-Ton-lighted-watch

ساعت چراغدار بن تن

Ben-Ten-multifunction-watch

ساعت چند کاره بن تن

Ben-Ten-Digital-Clock

ساعت دیجیتالی بن تن

Ben-Ten-Reboot-Clock

ساعت ریبوت بن تن

Clock-Ben-Ton-Spokesman

ساعت سخنگو بن تن

The-clock-is-ticking

ساعت عقربه ای بن تن

Ben-Ton-watch-endless-force

ساعت نیروی بی پایان بن تن

Clock-Bin-Ton-Alien-Force

ساعت نیروی بیگانگان تمام عیار بن تن

بازدید : 63
سه شنبه 28 دی 1400 زمان : 11:21

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی، محصولی کاملا ارگانیک می باشد که خواص درمانی بی نظیری دارد. یکی از دلایل محبوبیت سیر سیاه،تاثیر آن در کاهش وزن و لاغری افراد می باشد.

تاثیر سیر سیاه بر لاغری و کاهش وزن

سیر سیاه که نوع فرآوری و تخمیر شده ی سیر خام می باشد، از خواص بی نظیری برای سلامت بدن برخوردار است که در بین آنها، کاهش وزن و لاغری، یکی از محبوب ترین فواید مصرف سیر سیاه می باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول شگفت انگیز آشنا سازیم ، پس با ما همراه باشید.

معرفی سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

سیر سیاه ( Black Garlic ) از جمله پر خاصیت ترین مواد غذایی موجود در دنیای امروز می باشد. این محصول طی تخمیر و فرآوری سیر تازه و خام بدست می آید، بدین طریق که سیر تازه و خام به مدت ۳ ماه، تحت شرایطی خاص ( درجه حرارت بین 60 تا 90 درجه سانتی گراد و رطوبت بین 80 تا 90 درصد ) ، توسط دستگاه های مخصوصی تحت مراقبت و نگهداری قرار میگیرد. با گذراندن این پروسه، سیر به رنگ سیاه در آمده و دارای حالتی ژله ای و مزه ای ترش و شیرین (ملس) می شود، ضمن اینکه سیر سیاه در مقایسه با سیر معمولی و خام، بوی تند خود را از دست داده و در نتیجه شما می توانید از خواص این ماده غذایی ارزشمند، بدون اینکه نگران بو گرفتن دهان خود باشید، به طور کامل بهره مند گردید.

در رابطه با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز خواص درمانی بسیاری تاکنون به ثبت رسیده که در ادامه به یکی از مهمترین آنها می پردازیم.

سیر سیاه بیز و لاغری

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

یکی از جذاب ترین فوایدی که فرد با مصرف سیر سیاه از آن بهره مند میشود، لاغری و کاهش وزن است که سبب محبوبیت این ماده غذایی در بین افراد، به خصوص بانوان، گشته است. جالب است بدانید که امروزه از سیر سیاه در سراسر جهان به منظور بهره مندی از خواص استثنایی و اعجاز آور آن در رابطه با لاغری و تناسب اندام، استفاده می شود.

دستیابی به نحوه فرآوری و تولید سیر سیاه سبب گردیده تا در بسیاری از کشور ها از سیر سیاه به عنوان چاشنی و طعم دهنده ای طبیعی در انواعی از نوشیدنی ها و مواد خوراکی استفاده شود. در این راستا شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ( که بیشتر با نام تجاری دکتر بیز میشناسیم ) با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و روشهای نوین فرآوری محصولات غذایی، اقدام به تولید و عرضه ی این محصول نموده و لذا شما می توانید این ماده ی غذایی فوق العاده موثر برای لاغری و کاهش وزن را به راحتی از سایت پیش روی خود خریداری نمایید. در رابطه با کیفیت این محصول به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که شرکت بیز یکی از معتبرترین برندهای ارائه دهنده این محصول موثر در لاغری و کاهش وزن دلخواه بوده و آن را در بالاترین کیفیت موجود در اختیارتان قرار خواهد داد.

اضافه وزن و چاقی
همانطور که می دانید، امروزه چاقی و اضافه وزن از اصلی ترین معضلاتی است که جوامع بشری را درگیر خود نموده و همچنان در حال گسترش می باشد. چاقی به دلایل مختلفی از قبیل، دریافت بیش از اندازه ی مواد غذایی، کاهش متابولیسم بدن و انباشت چربی در سلول های آدیپوسیت بدن ایجاد می شود. چاقی و اضافه وزن می تواند زمینه ساز بسیاری از بیماری ها شود. دیابت، فشار خون، سکته و بیماری های قلبی( که ناشی از افزایش فشار خون و کلسترول است ) و انواع سرطان ها، تنها چند مورد از این بیماری ها است. بروز این مشکلات سبب می شود تا افراد در وضعیت روحی و روانی بدی قرار بگیرند و کیفیت زندگی شان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. فارغ از اینها، اضافه وزن با از بین بردن تناسب اندام، به عنوان یکی از مهمترین فاکتور های موثر در زیبایی ظاهری افراد بوده و بدین طریق می تواند تاثیر نامطلوبی در اعتماد به نفس شخص بگذارد.

اهمیت تناسب اندام و انتخاب روشی سالم برای رسیدن به آن
تناسب اندام و داشتن هیکلی روی فرم، یکی از موضوعاتی بسیار مهم و حائز اهمیت در بین خانم ها و همچنین آقایان است. اگر دچار اضافه وزن هستید، علاوه بر رعایت رژیم های غذایی مختلف و فعالیت ورزشی می توانید جهت سریعتر رسیدن به آرزوی خود، که همان تناسب اندام است، از دمنوش ها و دیگر ترکیبات طبیعی و گیاهی استفاده کنید، چرا که این مورد یکی از راهکار های بسیار محبوب و موثر در مسیر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام به شمار می آید. با دانستن خواص سیر سیاه لاغری، شما یک قدم از دیگر افراد درگیر با این معضل جلو تر بوده و قادر خواهید بود در نهایت به رویای چندین ساله خود جامه عمل بپوشانید.

مصرف سیر سیاه چگونه می تواند بر کاهش وزن افراد تاثیر بگذارد؟
ترکیبات فعال موجود در این ماده غذایی شگفت انگیز قادر است تا با استفاده از مکانیسم های مختلف موجب کاهش اشتها و افزایش متابولیسم سلولهای چربی شده و به عنوان گیاهی معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثیر سیر سیاه بر لاغری هنوز هم دچار شک و تردید هستید، باید بدانید که تاثیر سیر سیاه بر کاهش وزن توسط بسیاری از مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه علوم تغذیه و طب سنتی ایرانی به اثبات رسیده و قابل استناد می باشد. پس با خیالی آسوده می توانید اقدام به مصرف این محصول نمایید.

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/

بازدید : 60
دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 11:24

سیر سیاه و دیابت

با توجه به گفته های محققان در زمینه تاثیر سیر سیاه برای دیابت باید بگویم که در سیر سیاه برای دیابت ۴۰۰ نوع ماده شیمیایی مختلف وجود دارد که وجود آنها در این فرآورده گیاهی سبب می ‌شود تا فرد بیمار پس از مصرف این دارو در صورت داشتن دیابت و یا سایر ناراحتی هایی مانند فشار خون، کلسترول بالا و غیره به طور خودبه خودی و مستمر بهبود یابد و میزان قند خون، کلسترول و همچنین فشار خون در فرد بیمار به خوبی تنظیم شود.

سیر سیاه در خود موادی دارد که به هنگام رسیدن به داخل بدن و پخش شدن در آن باعث می ‌شوند که کبد دیگر از تولید انسولین جلوگیری نکند و این موضوع سبب می شود که تولید انسولین مانند قبل ادامه یافته و گلوکز موجود در خون را مصرف کرده و یا دفع نماید که این موضوع به طور خود به خودی و معمولی در بدن افراد سالم اتفاق افتاده و بیماری دیابت رخ نمی دهد. سیر سیاه برای دیابت هم در بدن همین کار را انجام داده و با تأثیر بر روی کبد می تواند باعث بهبودی بیماری مرض قند در افراد دیابتی شود.

سیر سیاه برای دیابت

سیر سیاه برای افراد سالم
نکته جالبی که در ارتباط با سیر سیاه برای دیابت وجود دارد این است که افراد سالم هم می توانند تا در هر سنی که هستند از این فراورده کاملا گیاهی استفاده کنند تا از از بروز بیماری دیابت در بدن خود جلوگیری کنند همچنین مصرف سیر سیاه برای دیابت، می تواند تا از بیماری هایی که ممکن است در اثر دیابت در بدن انسان به وجود بیایند نیز جلوگیری نماید و باعث بهبودی این بیماری ها نیز می شود که از مهم ترین آنها می توانیم به نارسایی کلیه، آترواسکلروز، کوری و نابینایی، فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی، کلسترول بالا و غیره اشاره کنیم. پس سیر سیاه دیابت و امراض ناشی از آن را درمان خواهد کرد و می تواند برای جلوگیری از ابتلا به آنها نیز بسیار مفید واقع شود.

تاثیر سیر سیاه در بدن
از وظایف بسیار مهم این محصول در بدن، تنظیم کردن سیستم خون رسانی و گردش خون در بدن می باشد که این امر می تواند باعث شود که انسان خیلی کم به بیماری دچار شود. چرا که اغلب بیماری ها در بدن انسان به علت عدم تنظیم و گردش درست خون در قسمت های مختلف بدن رخ می دهد که با مصرف سیر سیاه قابل پیشگیری است.

خواص سیر سیاه برای کبد چرب
سیر سیاه را طی فرایندی از سیر سفید بدست می آورند. از خواص سیر سیاه می توان به تاثیر آن بر بهبود وضعیت کبد چرب و پایین آمدن آنزیم های کبدی اشاره کرد.

سیر سیاه و اثر آن در درمان کبد چرب

سیر سیاه یکی از داروهای گیاهی و طبیعی محسوب می شود که دارای تمام خواص سیر معمولی بوده و بسیار لذیذ می باشد. در صورتی که دارای کبد چرب هستید، می توانید از این نوع سیر به منظور درمان بیماری خود استفاده کرده و خیالتان از بابت نداشتن هیچ عارضه ای راحت باشد. به منظور اثبات اثرگذاری آن می توانید بعد از مصرف با انجام آزمایش و کنترل آنزیم کبدی خود، اثر معجزه گر این سیر را در بدن خود ببینید.

سیر سیاه و خواص فوق العاده آن
سیر سیاه طی فرایندی و در درجه حرارت معین و میزان رطوبت مشخص، از تغییراتی که در سیر سفید ایجاد می شود، بوجود می آید. این سیر بسیار پرخاصیت است و با وجود تغییراتی که بر روی آن ایجاد شده، باز هم تمام خواص خود را حفظ کرده و تمام خصوصیات سیر سفید را دارا می باشد. جالب است بدانید، افرادی که سیر را به دلیل بوی تند آن مصرف نمی کنند، می توانند این سیر را با خیالی راحت استفاده کرده و در غذا و یا به عنوان مصارف دارویی میل نمایند. زیرا این سیر با توجه به تغییراتی که بر روی آن ایجاد شده، بوی تند و شاید آزار دهنده ندارد. افراد حساس می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

کبد چرب، بیماری که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند
کبد چرب را شاید بتوان مرگ خاموش نامید، زیرا اکثر افراد بسیار دیر به وجود این بیماری پی می برند و در زمانی که درجه آن بالا باشد، ممکن است باعث مرگ فرد مبتلا نیز بشود. بنابراین درمان آن بسیار واجب و ضروری بوده و به منظور بدست آوردن سلامتی، باید در پی استفاده از مواد مفید در درمان این بیماری بوده تا سلامتی مجددا بدست آید. یکی از درمان های بسیار مفید و موثر در این راه، استفاده از سیر سیاه است.

نداشتن فعالیت کافی در زندگی های ماشینی امروزه و همچنین استفاده از غذاهای آماده، پرچرب و پرنمک و همچنین خوردن آب یخ قبل و مابین غذا باعث شده بسیاری از افراد درگیر بیماری کبد چرب باشند که بسیار خطرناک نیز می باشد. شاید بهترین و کم عارضه ترین راه برای درمان این مشکل را بتوان استفاده از این سیر دانست. زیرا نه تنها یک ماده طبیعی است، بلکه خواص فوق العاده ای دارد و مصرف آن هیچ عارضه ای را برای فرد ایجاد نمی کند.

آیا سیر سیاه در درمان کبد چرب و مشکلات کبدی موثر است؟
شاید شما هم شنیده باشید که این نوع از سیر که شاید برای برخی از افراد ناشناخته بوده و آن را ندیده اند، را به منظور درمان بیماری های کبدی و کبد چرب استفاده می کنند اما آیا این ماده پر خاصیت بدین منظور مناسب است؟ در جواب و برای افرادی که با این مشکل مواجه هستند باید بگوییم که یکی از خواص سیر سیاه به عنوان یک محصول طبیعی، درمان کبد چرب است.

جالب است بدانید که مصرف سیر سیاه، حتی از سیر پخته و یا خام سفید نیز موثر تر بوده و درمان این بیماری را موجب می شود و به عملکرد کبد کمک می کند.

چگونگی عملکرد سیر سیاه در کبد چرب
یکی از خواص سیر سیاه برای کبد بدین صورت است که این ماده باعث کنترل فعالیت آنزیمی در بدن شده و به دلیل وجود ماده ای به نام گلوتاتیون در سیر سیاه، سموم بدن دفع می شود. خوردن این سیر که برای این افراد جنبه درمانی دارد، آنزیم های کبدی را کنترل کرده و میزان آنها را پایین می آورد تا جایی که به اندازه نرمال رسیده و کبد درمان شود.

خوردن این سیر باعث می شود تا چربی های انباشته شده که متشکل از کلسترول و تری گلیسیرید است، طی فرایند چربی سوزی که یکی از خواص سیر سیاه برای کبد چرب است، سوخته و با افزایش متابولیسم توسط این سیر سرعت این چربی سوزی بالا رفته و کبد به صورت نرمال در می آید.

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a8%d8%af-%da%86%d8%b1%d8%a8/

بازدید : 61
يکشنبه 26 دی 1400 زمان : 12:22

درمان پیسی با قهوه های گانودرما
گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک خواص منحصر به فرد و ارزشمندی دارد و میتواند در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد .
قهوه های گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ، موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

خرید قهوه های گانودرما از اُریگانوم
همچنین گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان باعث بازسازی و ترمیم سلولها، بافتها و اعضای بدن می شود . در نتیجه بافتهای پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی با ادامه ی مصرف گانودرما بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهای پوستی میشود.
همچنین با کاهش استرس و افزایش نشاط موجب کاهش قابل توجه فشارهای عصبی میشود که این موضوع به مقدار بسیار زیادی مانع از ایجاد حملات بعدی در بیمار و پیشگیری محسوس بیماری پیسی می شود.

نحوه مصرف قهوه های گانودرما برای درمان پیسی :
قهوه های گانودرما در ایران ، توسط شرکت بیز عرضه شده و در 4 طعم مختلف در خدمت شما عزیزان قرار داده شده است.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز ؛ همراه با پودر جینسینگ
قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
شکلات داغ گانودرما دکتر بیز
این قهوه ها با دارا بودن پودر گانودرما ارگانیک ، تأثیر بسزایی در بهبود انواع بیماری ها از جمله بیماری های پوستی نظیر پیسی دارد.

در حالت کلی مصرف قهوه های گانودرما با معده خالی تأثیر بیشتری داشته و باعث جذب بیشتر و اثر پذیری بالاتر می گردد.

برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه کدام یک از طعم های فوق مناسب شرایط شما می باشد ، با همکاران ما تماس بگیرید.

خواص گانودرما برای پیسی
KALDINO گانودرما قهوه گانودرما و درمان پیسی, گانودرما و پیسی 1 دیدگاه
قارچ گانودرما لوسیدم یا همان قارچ ریشی برای درمان ، پیشگیری و تاثیر گذاری بر بیش از 30 بیماری شناخته شده است از همین رو قارچ گانودرما به قارچ جاودانگی نیز معروف می باشد در این مطلب می خواهیم به طور جامع به خواص گانودرما برای پیسی و روش درمان آن با این قارچ بپردازیم ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

پیسی (vitiligo) چیست؟
بیماری پیسی یک بیماری طولانی مدت است که در آن لکه های سفید کم رنگ روی پوست ایجاد می شود. علت آن کمبود ملانین است که رنگدانه پوست است.

بیماری پیسی می تواند بر هر ناحیه ای از پوست تأثیر بگذارد ، اما معمولاً در صورت ، گردن و دست ها و در چین های پوستی اتفاق می افتد.

آزمایش اثبات تاثیر گذاری گانودرما بر بیماری پیسی
به دلیل تنوع وسیع فعالیت های بیولوژیکی و پتانسیل زیاد به عنوان عنصری در لوازم آرایشی مراقبت از پوست از جمله محصولات “سفید کننده پوست” ، توجه بین المللی را به خود جلب کرده است. با این حال ، اطلاعات کمی در مورد اثر مهاری آن بر فعالیت تیروزیناز یا همان پیسی موجود است. بنابراین ، اهداف این مطالعه بررسی ترکیب شیمیایی . قارچ گانودرما لوسیدوم و اثرات مهاری آن بر بیماری ملانوژنز یا همان پیسی بوده است.

ما ترکیب فعال را از گانودرما لوسیدوم با استفاده از استخراج اتانول و کسر اتیل استات جدا کردیم. علاوه بر این ، ما اثرات مهاری آن بر فعالیت تیروزیناز و بیوسنتز ملانین در سلولهای ملانوم B16F10 را مورد سنجش قرار دادیم. در این مطالعه ، ما یک ترکیب زیست فعال ، گانودرمانندیول ، که فعالیت و بیان تیروزیناز سلولی و بیان پروتئین -1 مربوط به تیروزیناز (TRP-1) ، TRP-2 و فاکتور رونویسی مرتبط با میکروفتالمی (MITF) را مهار می کند ، شناسایی کردیم.

در نتیجه تولید ملانین را کاهش می دهد. علاوه بر این ، گانودرما نوندیول همچنین آبشار پروتئینی کیناز (MAPK) فعال شده و مسیر سیگنالینگ وابسته به آدنوزین مونوفسفات حلقوی (cAMP) را تحت تأثیر قرار می دهد که در ملانوژنز سلولهای ملانوم B16F10 نقش دارند. این یافته که گانودرمانوندیول از گانودرما لوسیدوم تأثیر مهاری بر تیروزیناز دارد در آینده به استفاده از این قارچ در تهیه محصولات مراقبت از پوست کمک می کند.

قهوه گانودرما و کبد چرب

بازدید : 56
شنبه 25 دی 1400 زمان : 10:16

دمنوش های لاغری چند منظوره دکتر بیز
چیزی که بسیار مورد اهمیت است خاصیت چند منظوره بودن این دمنوش های گیاهی دکتر بیز است که این امکان را به وجود آورده است تا هر آنچه که یک فرد برای رسیدن به وزن ایده آل و مناسب خود می خواهد از نظر خواص چربی سوزی و کم شدن اشتها را در یک پک دمنوش لاغری دکتر بیز برای او فراهم کند .

دمنوش دکتر بیز لاغری یک نوع دمنوش صد در صد گیاهی و صد در صد استاندارد می باشد که تعداد دوز های گیاه های مخلوط شده در هر پک آن ( دمنوش لاغری بسته 120 تی بگ دکتر بیز ) تماما اندازه گیری شده و با دقت کافی بسته بندی و آماده شده است.

ترکیبات موجود در دمنوش های لاغری دکتر بیز
ترکیباتی که در دمنوش گیاهی دکتر بیز قرار گرفته است شامل 8 عدد گیاه مفید و موثر است. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: زیره، زالزالک، چایی ترش، تخم کرفس، قره قروت، ریشه جعفری و میوه کرن بری در هر بسته دمنوش دکتر بیز برای لاغری 120 بگ وجود دارد که مناسب برای مصرف 40 روز است.

برای خرید اینترنتی دمنوش دکتر بیز می توانید روی سایت تخصصی گانودرما دات آی آر که به عنوان اولین و معتبرترین سایت محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته شده است سفارش دهید. سایت گانودرما برای خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز اصالت داشتن و مجوز دار بودن محصول عرضه شده را ضمانت می کند.

فرآیند لاغری با دمنوش دکتر بیز
دمنوش لاغری گانودرما دکتر بیز با داشتن گیاهان ارگانیک و اصل، چربی ها را اکسید می کند و باعث می شود که تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما افزایش یابد و همچنین می تواند به کم شدن کلسترول در بدن کمک کند. دمنوش گانودرما دکتر بیز پلی فنول هایی دارد که باعث می شود این اثر از شیوع عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کند و موجب مهار شدن اکسیداسیون می شود.

محصولات دمنوش دکتر بیز خاصیت دو منظوره ای دارند به این معنی که اگر نیم ساعت قبل از خوردن غذا میل شود موجب کم شدن اشتها می شود و اگر یک ساعت بعد از غذا مصرف شود موجب چربی سوزی می شود.

مهمترین خواص دمنوش لاغری دکتر بیز
از مهمترین و اصلی ترین خاصیت های این نوشیدنی با ارزش می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاثیر فعالیت آنتی اکسیدان های پلاسما را افزایش می دهد، از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند، در کاهش وزن و تناسب اندام اثرگذار است، دارای گیاهان ارگانیک می باشد، خاصیت اکسید کنندگی چربی های مزاحم بدن را دارد و باعث کم شدن کلسترول خون می شود. قابل توجه است که لاغری با این دمنوش حاصل شود بدون بازگشت است.

خرید دمنوش لاغری بیز

اثرات دمنوش های لاغری دکتر بیز
در حالت کلی دمنوش های گیاهی از مهمترین و بهترین نوشیدنی ها به شمار می آید. لاغری با دمنوش دکتر بیز بسیار اثربخش است. این دمنوش دکتر بیز خواص بسیار شگفت انگیزی دارد و قادر است در کمترین زمان لازم اثر فوق العاده خود را نشان دهد.

این دمنوش دکتر بیز شامل انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها می باشد و می تواند کمبود های شما را از این نظر جبران کند. دمنوش دکتر بیز تماما گیاهی بوده است و شما می توانید هر مقداری که دلخواه تان است از آن استفاده کنید. خانم هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی به سر می برند لازم است که قبل از مصرف حتما با پزشک مربوطه مشورت کنند. هر چند که دمنوش دکتر بیز دارای مجوز رسمی است و کاملا بهداشتی می باشد.

فواید دمنوش دکتر بیز
افراد چاقی که برای لاغر شدن به این دمنوش ها مراجعه می کنند باید دقت کافی را داشته باشند که محصولی را که انتخاب می کنند حتما دارای مجوز رسمی و استاندارد های لازم باشد. لازم است بدانید که برای کاهش وزن تنها میل کردن دمنوش های لاغری کافی نیست و باید تحرک لازم را در طول روز داشته باشید تا دمنوش لاغری دکتر بیز در کنار تحرکات روزانه شما اثرات بسیار خودش را نشان دهد.

دمنوش ها با توجه به این که از چه گیاهی ساخته شده اند اثرات و کاربردهای متفاوتی دارند که بر اساس مزاج و طبع شما تاثیرات خود را روی سیستم بدن شما می گذارد. دمنوش لاغری دکتر بیز از گیاهانی تشکیل شده است که مقدار سوخت و ساز بدن شما را زیاد می کند و مقدار کالری جذب شده را نیز کاهش می دهد که در این صورت به کاهش وزن شما کمک شایانی می کند.

اثربخشی بهتر دمنوش دکتر بیز
بهتر است که در طی روز به مقدار لازم میوه و سبزی مصرف کنید. در صورت ممکن یک نوع میوه را به مقدار حداکثر نیم کیلو میل کنید. ترجیحا از غذا های پخته شده و آب پز استفاده کنید و سعی کنید روغن کمتری در زنجیره غذایی خود مصرف کنید. از شیرینی و نان های خامه ای، کیک و مواد غذایی قندی و سرشار از قند مانند حلوا و بامیه پرهیز کنید.

از زنجیره غذایی گیاهی که شامل کربوهیدرات و پروتئین ها می شود مانند عدس و سویا و لوبیا استفاده کنید. از سبزیجات تازه مانند کلم، کاهو، هویج، جعفری و اسفناج استفاده کنید. از روغن های سالم مانند روغن زیتون، روغن کنجد و روغن آفتابگردان بهره بگیرید. سعی کنید ورزش های سبک را در طول روز انجام دهید مانند پیاده روی و دوچرخه سواری.

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز

خواص و ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

کمپانی بزرگ دکتر بیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع دمنوش ها می باشد به طوری که دمنوش لاغری دکتر بیز محصولی سلامت محور بوده که با رعایت اصول بهداشتی تولید شده است. از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب وزن و لاغری، با استفاده از دمنوش های لاغری هستند مشاهده می شود برندهای مختلفی از این دمنوش ها در بازار موجود است. اما باید بدانید توجه به کیفیت و استانداردهای دمنوش لاغری در هنگام خرید محصول بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا در صورت استاندارد نبودن محصول شما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نمی ‌رسید بلکه ممکن است نتیجه عکس هم بگیرید. حال برای اطلاع از خواص منحصر به فرد دمنوش دکتر بیز بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

داشتن وزن ایده آل و تناسب اندام امری است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در دنیای امروزه به دنبال آن هستند. با این وجود بسیاری از افراد با استفاده از روش ‌های همچون عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی به دنبال لاغری بوده که نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه در بعضی موارد عارضه هایی نیز به همراه داشته است. اما در اینجا ما به شما دمنوش دکتر بیز را پیشنهاد می کنیم که محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده و به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسید. جالب است بدانید شما با استفاده از دمنوش دکتر بیز در کنار ورزش کردن و رعایت یک رژیم غذایی درست می توانید یک نیروی تحریک کننده برای سوزاندن چربی ها را وارد بدن کرده که این امر کمک می کند تا سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. اما توجه داشته باشید اگر تنها بخواهید از دمنوش های لاغری استفاده کرده ولی غذاهای چرب و چیلی را کنار نگذارید به هیچ عنوان به خواسته خود نخواهد رسید.

ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز

در خصوص مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری دکتر بیز باید بدانید این دمنوش از گیاهان کاملا طبیعی بوده که در روند کاهش وزن تاثیر زیادی دارد. به طوری که این محصول از مقداری کافئین و ترکیب چند گیاه تولید شده با این حال با خوردن آن می توان کمبود مواد، ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات را جبران کرده به طوری که بسیاری از کارشناسان شباهت ترکیبات دمنوش گیاهی دکتر بیز را به انسولین می دانند و به همین جهت این چای خواص ضد دیابتی نیز دارد. افراد می توانند دمنوش لاغری دکتر بیز را به‌ عنوان جایگزینی بسیار مناسب چای سیاه یا آبمیوه قرار داده و علیرغم بهره‌ مندی از خواص آن، از طعم بی نظیر نیز لذت ببرند.

رعایت نکات موثر جهت رفع چاقی همراه با استفاده مداوم از دمنوش لاغری آریانا
مصرف خوراک گیاهی دارای ترکیبات کربوهیدرات ها و پروتئین ها مانند: عدس، لوبیا، نخود، ماش و …

– مصرف سبزیجات تازه و میوه ها در طول روز به مقدار مناسب و کافی. سبزیجات از قبیل گل کلم، هویج، کرفس، اسفناج، شلغم، جعفری، پیاز و میوه ها از قبیل هندوانه، توت فرنگی، سیب و گریب فروت

– تهیه و مصرف غذای های آب پز یا بخار پز شده و پرهیز از غذای های (در روغن) سرخ شده و فست فود ها از قبیل پیتزا و…

– استفاده حداقل از روغن های با چربی اشباع نشده و استفاده از روغن کنجد، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت به مقدار خیلی کم

– اجتناب از مصرف کیک و شیرینی های خامه ای، شکلات، آبنبات و خوراک حاوی مواد قندی مانند مربا، حلوا و…

– عدم مصرف مشروبات الکلی

– عدم مصرف اغذیه آلرژی زا و جویدن آدامس

– انجام فعالیت های ورزشی سبک روزانه مانند دویدن، دویدن در جا، پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 298 هزار تومان


1 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 270 هزار تومان

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

2 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

3 بسته دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

بازدید : 57
سه شنبه 21 دی 1400 زمان : 13:14

ایا چای سبز دکتر سینا لاغر میکند

یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن چای سبز بین افراد مختلف به خصوص بانوان، کمک به کاهش وزن، لاغری و حفظ تناسب اندام است. تحقیقات بسیار زیادی در زمینه چاقی و کاهش وزن نشان داده اند، چای سبز با افزایش قدرت سوخت و ساز بدن، کاهش اشتها، افزایش سطح اکسیداسیون لیپیدی، تنظیم ترشح هورمون انسولین و افزایش سوزاندن چربی ها در بدن، به ویژه چربی های شکمی که خطرناکترین نوع چاقی به شمار می آیند، منجر به کاهش وزن و لاغری می شود.

(تصویر ۲)

بهترین زمان مصرف چای سبز

تحقیقات فراوان نشان داده است که چای سبز تاثیرات بسیار زیادی بر لاغری دارد و ۲ ساعت پیش از صرف وعده غذایی، بهترین زمان به منظور تاثیر این چای گوارا بر کاهش وزن می باشد و پیشنهاد می شود در کنار مصرف این نوشیدنی بسیار مفید یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری و یک ساعت ورزش سبک، منظم و روزانه را در برنامه زندگی خود بگنجانید تا تاثیرات کاهش وزن این نوشیدنی را تجربه نمایید.

(تصویر ۳)

فواید چای سبز دکتر سینا
چای سبز دکتر سینا دارای میزان بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها است و در پیشگیری از بروز بسیاری از سرطان ها به ویژه سرطان های دستگاه گوارش و بیماری های سیستم ایمنی موثر می باشد.
نوشیدن منظم این چای در فصول سرد سال، سیستم ایمنی را تقویت نموده و از بروز سرماخوردگی و آنفولانزاهای تنفسی مکرر جلوگیری می نماید.
استفاده از چای سبز دکتر سینا به شکل نوشیدنی و در حفظ سلامت، شادابی، طراوت و ترمیم پوست بسیار موثر است و می تواند جوانی را به پوست صورت شما بازگرداند.
چای سبز دکتر سینا بسیاری از مشکلات گوارشی مانند التهاب روده و معده (گاستریت) را تسکین بخشیده و به منظور تنظیم قند خون در افراد دیابتی، بسیار تاثیرگذار است.
چای سبز دکتر سینا به دلیل خاصیت کاهندگی فشار خون، در افراد مبتلا به افت فشار خون منع مصرف داشته و بهتر است تحت نظر پزشک مصرف گردد.
چای سبز دکتر سینا به شدت انرژی زا است و در رفع خستگی، رخوت و کسالت های روزمره، نوشیدنی بسیار موثری است.
قابل ذکر است مصرف چای سبز در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک متخصص باشد و مصرف خودسرانه آن احتمال سقط جنین و مشکلاتی از این قبیل را ایجاد می نماید.
(تصویر ۴)
طعم دهنده های طبیعی چای سبز

چای سبز به دلیل فنول های فراوانی که در خود دارد، دارای طعم و عطری ویژه است که به ذائقه بسیاری از افراد خوش نمی آید. امروزه افزودن ترکیبات گیاهی طبیعی به نوشیدنی ها یکی از اصلی ترین راه های خوش طعم نمودن محصولات غذایی است که توسط بسیاری از کارخانه های صنایع غذایی انجام می پذیرد. افزودن چوب دارچین، هل، زنجبیل، گل سرخ، گل یاسمین، برگ گل رز و به لیمو به چای سبز یکی از راه های خوش طعم نمودن این نوشیدنی گوارا است که علاوه بر طعم دهی در افزایش خواص درمانی آن نیز بسیار موثر می باشد.

(تصویر ۵)

تنوع تولید چای سبز در کشور

امروزه شرکت ها و کارخانجات بسیار مختلفی در برندها و نشان های تجاری متفاوت به تهیه و تولید انواع ساده و طعم دار چای سبز پرداخته، که در میان تمامی آنها، چای سبز دکتر سینا یکی از بهترین و خوش آوازه ترین چای های سبز تولید شده در کشور است و تهیه آن در سبد خرید تمامی افراد گنجانده می شود.

نمایندگی چای سبز دکتر سینا در تمامی استان های کشور شعبه دارد و به شکل اینترنتی محصولات این شرکت، به ویژه چای سبز را با روشی آسان و سریع در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

چای سبز سینا به دلیل داشتن میزان زیادی از جلبک دریایی و سایر ترکیبات گیاهی از بروز مشکلات و دردهای گوارشی جلوگیری نموده و قدرت جذب بسیار زیادی خواهد داشت. چای سبز سینا در سه مرحله کاهش اشتها، دفع چربی های اضافی و افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن موثر است و منجر به کسب تناسب اندام و لاغری دلخواه می گردد. چای سبز رفاه لاهیجان دکتر سینا از جمله معتبرترین و خوش رنگ و لعاب ترین نوشیدنی های این شرکت است.

(تصویر ۶)

بسته بندی و قیمت چای سبز دکتر سینا

چای سبز دکتر سینا در بسته بندی ها و مقدارهای متفاوت مانند چای سبز کیسه ای دکتر سینا به شکل تک بسته چای سبز لاغری سینا با قیمت ۳۰٫۰۰۰ تومان، پکیج سه بسته ای لاغری با تخفیف ویژه و قیمت ۸۰٫۰۰۰ تومان و پکیج لاغری ۶ بسته ای با تخفیف ویژه و قیمت ۱۶۰٫۰۰۰ تومان در اختیار خریداران قرار داده می شود. توصیه می شود محصولات این شرکت را به شکل بسته هایی با تعداد بیشتر و بزرگتر تهیه نموده و از تخفیفات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

چای سبز دکتر سینا اصل، کاملا خالص است و از گیاه سالم، بدون ناخالصی و ایرانی تهیه می گردد. این چای عطر و بویی دل انگیز دارد و رنگی کاملا طبیعی و سبز روشن خواهد داشت. چای سبز اصل دکتر سینا به زودی دم کشیده و از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است. لاغری و کاهش وزن با چای سبز دکتر سینا کاملا غیر قابل بازگشت است و لذت داشتن یک اندام ایده آل و مناسب را به شما هدیه می نماید. استفاده از پکیج های ۳ ماهه و ۶ ماهه به منظور لاغری و تناسب اندام از توصیه های اصلی کسانی است که این راه را سپری نموده و نتیجه ای مطلوب کسب نموده اند.

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7/

بازدید : 52
دوشنبه 20 دی 1400 زمان : 12:30

قهوه لاته گانودرما یکی از بهترین و بی نظیرترین نوشیدنی های موجود در فروشگاه دمنوش لاغری می باشد که با داشتن ترکیبات و طعم بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت بسیار مناسبی را دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین این محصول را تهیه کرده و در سبد خرید خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که آدرس محل تحویل محصول را نیز با نهایت دقت وارد کنید تا سفارشتان در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه یکی از قدیمی ترین و بی نظیرترین نوشیدنی هایی می باشد که از زمان های بسیار دور مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان واقع شده است. امروزه نیز با اضافه کردن ترکیبات مفید و متنوعی به قهوه خالص، محصولاتی را تولید و عرضه می کنند که طعم و عطر بسیار مدهوش کننده ای را دارد و از خواص بسیار بی نظیری برخوردار باشد. یکی از این فرآورده های بی نظیر قهوه، قهوه لاته گانودرما می باشد که با داشتن ویژگی ها و خواص بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که این محصول در یکی از بهترین شرکت های تولید قهوه و فرآورده های آن تهیه و می شود که متخصصان صنایع غذایی نظارت مستقیم بر این محصول داشته و همین امر سبب شده است که این محصول یکی از با کیفیت ترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه ما به شما بیایید. برای استفاده از این محصول بی نظیر می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید قهوه لاته گانودرما و قیمت این محصول شگفت انگیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید با همراهی ما تا آخر این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید.

بهترین زمان مصرف قهوه فوری لاته دکتر بیز

قهوه فوری لاته دکتر بیز یکی از بهترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری می باشد که با داشتن طعم بسیار جالب خود توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کند. بهترین زمان مصرف قهوه لاته گانودرما بستگی به میل و علاقه شما دارد که می توانید اول صبح به شکل ناشتا یا در آخر شب مورد استفاده قرار داده و تاثیرات و خواص بی نظیر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد مشاهده قرار دهید. شما می توانید صبح خود را با نوشیدن این محصول لذیذ شروع کرده و یک روز بسیار پر انرژی و شادابی شروع کنید تا بتوانید به راحتی از پس کارهای روزمره گی خود بر بیاید و احساس خستگی نداشته باشید. اگر قرار است در آینده نزدیک به یک مصاحبه کاری دعوت شوید بهتر می باشد که از چند روز قبل، اقدام به نوشیدن این نوشیدن بی نظیر داشته و از استرس و اضطراب خود بکاهید. روزی پر از انرژی را با نوشیدن یک فنجان قهوه لاته گانودرما تجربه کنید.

فواید قهوه لاته قارچ گانودرما

ترکیب شدن شیر با قهوه را کافه لاته می گویند که لاته در زبان ایتالیایی به معنای شیر قهوه بوده و با نوشیدن آن می توانید طعمی بسیار لذیذ و خامه ای را از یک قهوه خوش طعم به دست بیاورید. امروزه مصرف و استفاده از قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار افزایش یافته است که بالاترین میزان مصرف آن را می توان در کشور خود و خاورمیانه مشاهده نمود. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده است قهوه لاته گانودرما از محبوب ترین نوشیدنی ها در سال های اخیر به شمار بیاید، خواص و فواید بی نظیر ین محصول شگفت انگیز می باشد که از مهم ترین فواید قهوه لاته گانودرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تاثیر بسیار شگفت انگیز در لاغری و از بین بردن چربی های اضافه در بدن

– تاثیر بی نظیر در کاهش استرس و اضطراب

– تمدد اعصاب و روان افراد

– تقویت قوای جسمی و جنسی افراد

– ایجاد انرژی و شادابی بسیار بی نظیر در افراد

– از بین بردن رفلاکس معده

– افزایش شیر مادران

توجه داشته باشید که شما نیز می توانید با استفاده و خرید این محصول شگفت انگیز می توانید از تمام این فواید بهره مند شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.

طرز مصرف قهوه گانودرما لاته

یکی از مهمترین ویژگی های قهوه لاته گانودرما، مصرف آسان و سریع این محصول می باشد چرا که شما می توانید محتوای یکی از بسته های این محصول را در یک فنجان آب جوش اضافه کرده و آن را به هم بزنید تا بتوانید از این طریق یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی موجود در فروشگاه ما را میل کنید. همچنین بر روی بسته بندی های این محصول نیز می توانید نحوه و طرز مصرف قهوه گانودرما لاته را مورد مطالعه خود قرار داده و به راحتی این نوشیدنی بسیار جذاب را تهیه و خریداری کنید. این محصول با داشتن پروتئین موجود در خود می تواند بهترین تاثیر را در سلامتی افراد داشته باشد. شما می توانید از این نوشیدنی بسیار جذاب در تمام دورهمی ها و مهمانی های خود نیز استفاده نموده و یک روز به یادماندنی و پر انرژی را به همراه دوستان خود تجربه کنید. در هنگام خرید این محصول می توانید بسته های بسیار متنوع آن را خریداری کرده و به مدت بسیار طولانی اقدام به استفاده از این محصول داشته باشید تا از تمام ویژگی های آن نیز بهره مند شوید.

بهترین قهوه لاته گانودرما

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین قهوه لاته گانودرما هستید می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید و یکی از بهترین انواع قهوه گانودرما را تهیه و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که بهترین نوع این محصول، دارای ترکیبات حاوی قهوه فوری، پودر گانودرما لوسیدوم، پنتاسدیم تری فسفات، سیلیکون دی اکسید و غیره می باشد و شما نیز میتوانید هنگام مصرف این محصول به این ترکیبات توجه داشته باشید. بهترین و بی نظیرترین این محصول را می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید و به شکل منظم روزانه مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید تاثیرات شگفت انگیز این محصول را تجربه کرده و لذت نوشیدن یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی های فروشگاه ما را به دست بیاورید. در سال های اخیر با توجه به ویژگی های بی نظیر این محصول شاهد افزایش فروش قهوه لاته گانودرما هستیم که این موضوع نشان از محبوبیت قهوه مذکور در میان مردم بوده و بی شک توجه و رضایت مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کرده است. اگر شما نیز علاقه مندی خاصی را به قهوه و فرآورده های آن دارید، قهوه لاته گانودرما می تواند بهترین نوشیدنی برای شما باشد.

افرادی که نمی توانند از قهوه لاته گانودرما استفاده کنند

توجه داشته باشید همه افراد نمی توانند از این محصول شگفت انگیز استفاده لازم را داشته باشند. به همین توصیه می شود که قبل از مصرف این محصول حتما در مورد عوارض آن برای بیماری و شرایط جسمی خود اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید آن داشته باشید. از افرادی که نمی توانند قهوه لاته گانودرما را مورد استفاده خود قرار دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خانم های باردار به هیچ عنوان نمی توانند اقدام به مصرف این محصول شگفت انگیز داشته باشند.

– افرادی که مشکل و ناراحتی قلبی دارند نبایستی این قهوه را مورد استفاده خود قرار دهند.

– افرادی که از قرص های بسیار خاصی استفاده می کنند نبایستی این قهوه را مورد استفاده قرار دهند.

چنان که از بیماری خاصی در رنج هستید می توانید با انجام مشورت های لازم با پزشک مورد نظر خود، اقدام به مصرف این نوشیدنی لذیذ داشته باشید. همچنین سعی بر آن نداشته باشید که مصرف قهوه لاته گانودرما را بیش از حد افزایش دهید چرا که می تواند مشکلات گوارشی بسیار جدی را به وجود بیاورد.

منبع نوشته های بالا

بازدید : 54
شنبه 18 دی 1400 زمان : 10:55

ترکیبات قهوه ی گانودرما دکتر بیز
دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در قهوه گانودرما سوپریم ترکیباتی گیاهی و اورگانیک را مورد استفاده قرار دهد از این رو محتویات این قهوه شگفت انگیز عبارتند از:

_ پودر قارچ گانودرما لوسیدوم

_ پودر گیاه جینسینگ که بیشتر ریشه آن مفید است

_ پودر میوه خرنوب که بسیار شیرین است و طعمی شبیه به عسل دارد

_ شکر به میزان کم

_قهوه فوری

_ خامه غیر لبنی برگرفته از چربی گیاهی

_ شربت گلوکز جامد و برخی مواد دیگر

در حقیقت مواد مهم تشکیل دهنده این قهوه را بیشتر قارچ گانودرما، میوه خرنوب، گیاه جینسینگ و همچنین دانه های پودر شده قهوه در بر گرفته است. دکتر بیز علاوه بر خواص فراوان و بی نظیر قارچ گانودرما سعی کرده است تا با قرار دادن میوه شیرین خرنوب و گیاه تند جینسینگ خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز را مضاعف کرده و ارزش دارویی و غذایی این محصول را افزایش دهد.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز
لازم است بدانید شرکت دکتر بیز، قهوه اعجاب انگیز گانودرما سوپریم را در طعم های مختلفی ارائه داده است تا مصرف کنندگان با هر ذائقه ای بتوانند از نوشیدن طعم های مختلف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز لذت کافی را ببرند. خوب است بدانید تنوع بالای این قهوه فوق العاده سبب شده است تا قیمت قهوه فوری گانودرما سوپریم بیز و دیگر انواع این نوشیدنی در نرخ های متعددی قرار بگیرد. این تنوع تا جایی است که نمونه ای از این قهوه به عنوان یک نوشیدنی شگفت انگیز برای بیماران دیابتی به حساب می آید.

نمونه دیگری از قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر کاهش دادن قند مضر بدن، این قابلیت را دارد تا آثار مخرب بیماری هایی مانند سرطان و بیماری صرع را نیز از بین ببرد. همچنین مصرف نمونه دیگری از این قهوه دلچسب برخلاف دیگر قهوه های موجود در بازار به هیچ عنوان برای بیماران قلب و عروق ضرری نخواهد داشت و حتی مفید هم خواهد بود. در واقع دکتر بیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با توجه به قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و دیگر محصولات خود، انواعی از شایسته ترین و متناسب ترین قهوه ها را با در نظر گرفتن شرایط جسمی افراد مختلف تولید و در اختیار آنها قرار دهد.

قهوه گانودرما سوپریم بیز

قهوه فوری سوپریم
قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ با نام قهوه گانودرما کافه سوپریم بیز شناخته می شود. این نوشیدنی یک قهوه مغذی است که طعمی خامه ای دارد و برای افرادی که به دنبال لذت بخش ترین نوشیدنی ها هستند، می تواند بهترین گزینه باشد. کافه سوپریم دکتر بیز یک قهوه فوق العاده است که برای انرژی زایی، بسیار موثر عمل می کند. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز طعم خاص و ملایمی دارد که تمامی خواص یک قهوه ایده ال را در خود گنجانده است و به صورت خیلی فوری و آسان تهیه می شود تا در هر زمانی از خستگی بتوانید به راحتی با صرف یک فنجان کافه سوپریم بیز انرژی مجددی به دست آورید.

محتویات این محصول تشکیل شده است از موادی مانند: پودر قهوه عربیکا یا همان قهوه فوری، پودر شکر، پودر پروتئین، شیر خشک بدون چربی، خامه گیاهی، عصاره میوه خرنوب، پودر ریشه گیاه جینسینگ، پودر قارچ گانودرما و… علاوه بر مناسب بودن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز در کنار تمامی این خواص، استفاده از این نوشیدنی بسیار آسان است و امکان تهیه آن در هر مکان و زمانی وجود دارد.

قهوه فوری گانودرما سوپریم بیز برای لاغری
قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری یکی از محصولات ویژه این شرکت است که با وجود داشتن ترکیباتی معجزه آسا سبب می شود تا سوخت و ساز بدن افزایش یابد و افراد مصرف کننده بدون انجام ورزش های طاقت فرسا و از دست دادن انرژی به وزن ایده ال خود برسند. قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری به دلیل داشتن میزان قابل توجهی کافئین، خاصیت چربی سوزی را در خود گنجانده است. کمترین نتیجه ای که مصرف قهوه لاغری دکتر بیز دارد سر حال کردن افراد در طول روز می باشد.

اما در واقع قهوه سوپریم گانودرما برای لاغری با وجود داشتن ترکیباتی از قارچ گانودرما، خرنوب و جینسینگ توانسته تمامی ویتامین ها، املاح معدنی و مقدار زیادی پروتئین مورد نیاز بدن را در خود جای دهد و به صورت کاملا طبیعی فرآیند لاغر شدن را پیش ببرد. به غیر از در نظر گرفتن قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز این قهوه علاوه بر چربی سوزی با بالا بردن افزایش گردش خون، این توانایی را دارد تا در تمام قسمت های بدن، خون رسانی را انجام داده و در پی کاهش وزن، عارضه ضعف عمومی را از بین ببرد. در حقیقت هر آنچه را از یک نوشیدنی طبیعی برای کم کردن اشتها، کاهش وزن و تناسب اندام انتظار دارید؛ می توانید در قهوه لاغری دکتر بیز به دست آورید.

فروشگاه پرشین خرید

بازدید : 59
چهارشنبه 15 دی 1400 زمان : 12:12

قرص سیر سیاه
عصاره سیر سیاه
پوره سیر سیاه
ملاس سیر سیاه
خمیر سیر سیاه
استفاده نمایید و آن را به شکل یک چاشنی یا همان ادویه به همراه هر نوع غذایی به کار بگیرید تا ضمن لذیذ شدن غذای خود بتوانید در دراز مدت از خواص سیر سیاه بهره کافی را ببرید.

سیر سیاه دکتر بیز

بهترین راه درمان دیابت
با توجه به روش های مختلفی که امروزه برای درمان دیابت در نظر گرفته شده است اصولا برخی از گیاهان دارویی توانسته اند با کنترل انسولین در بدن به عنوان یک راه مطمئن جهت درمان دیابت مورد استفاده قرار بگیرند که در این میان سیر سیاه دیابت موثرترین داروی گیاهی معرفی شده است؛ چرا که سیر به خودی خود عامل مهمی برای کاهش دهنده قند خون می باشد و به خوبی می تواند میزان هموگلوبین گلیکوزیله را متناسب با گروه خون افراد مورد کنترل قرار دهد. پس با این وجود با تخمیر این محصول گیاهی و بالا بردن ارزش غذایی آن همچنان سیر سیاه برای دیابت یک محصول بی نظیر است که چندین برابر سیر خام می تواند در درمان دیابت موثر باشد و خواص شگفت انگیزی را برای بیماران دیابتی به همراه داشته باشد. جالب است بدانید سیر سیاه علاوه بر کاهش دادن قند خون می تواند به مقدار قابل توجهی چربی خون را نیز کاهش دهد و راهکار مناسبی برای بالا بردن متابولیسم بدن و در نتیجه رسیدن به وزن ایده الی باشد.

خواص سیر سیاه برای زود انزالی

رفع دیابت با سیر سیاه
این روزها بیشتر افراد به علت کاهش سوخت و ساز بدن و اختلال در پانکراس و همچنین مشکلات ایجاد شده در تنظیم انسولین بدن دچار افزایش قند خون شده اند، به همین سبب چنین افرادی که به دیابت دچار هستند در تمام طول عمر به ناچار می بایست جهت کنترل قند خون خود و جلوگیری از بروز برخی بیماری های مرتبط مانند ناتوانی در بینایی، بروز سکته های مغزی و اختلال در عملکرد کبد از داروهای شیمیایی با عوارض جانبی فراوان استفاده نمایند. اما خوشبختانه امروزه با تحقیقات زیادی که پژوهشگران و پزشکان بر روی تاثیرات سیر سیاه برای دیابت داشته اند و همچنین با تولید انبوه سیر سیاه برای دیابت در کارخانجات داخل کشور این امکان پیش آمده است تا چنین افرادی مانند بیشتر کشورهای اروپایی خصوصا کشورهایی مانند کره برای رفع کمبود انسولین در بدن ابتدا از داروهای گیاهی استفاده نمایند سپس در کنار رژیم غذایی و نحوه صحیح زندگی برای همیشه بیماری دیابت را درمان کنند.

نکات مهم در رابطه با سیر سیاه برای دیابت
با توجه به مواردی که در زمینه تاثیر سیر سیاه و دیابت گفته شد، پس شما هم می توانید یکی از مصرف کنندگان سیر سیاه باشید البته فراموش نکنید که نحوه تخمیر سیر تازه و سیاه کردن آن رابطه مستقیمی با میزان خواص آن دارد پس هر نوع سیر سیاهی نمی تواند برای درمان دیابت موثر باشد مگر اینکه سیر تازه تحت دمای 65 تا 55 درجه سانتیگراد در میزان رطوبت مناسب و همینطور در مدت زمان مشخص شده ای تخمیر شده و فرآوری شده باشد که در نهایت چنین محصول با کیفیتی می تواند به عنوان یک داروی گیاهی به شکل فرآورده های مختلف در تمام غذاهای روزانه مورد استفاده قرار بگیرد و کنترل بسیاری موارد مهم بدن مانند قند خون، فشار و چربی را بر عهده بگیرد. از این رو بهتر است این ماده مغذی را در بهترین کیفیت و از مراکز معتبر خریداری کنید.

در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص سیر سیاه برای دیابت صحبت بکنیم و در خصوص اثربخشی سیر در درمان قند خون مطالب مفید را برای شما بیان کنیم در ادامه با ما همراه باشید.
سیر سیاه فرآوری شده سیر معمولی است که ضمن اینکه خواص سیر کاملا در آن حفظ شده و در برخی از موارد حتی خواص سیر سیاه از سیر معمولی بیشتر می باشد ، سیر سیاه بدون داشتن هیچ گونه بوی بد و طعم نامطبوع می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین چنانچه با خوردن سیر خام دچار مشکلات معده می شوید بد یسنت بدانید سیر سیاه هیچگونه عوارض و مشکلاتی در معده شما به وجود نخواهد آورد و اما مهمترین خاصیت سیر سیاه برای دیابت و قند می باشد که در ادامه قصد بررسی آن را داریم.
اثر بخشی سیر سیاه در درمان دیابت و کاهش قند خون
همان طور که میدانید از دیرباز سیر سیاه به کاهنده قند خون معروف بوده است و درون سیر بیش از ۴۰۰ ماده شیمیایی وجود دارد که هر کدام آنها خواص بسیار خاص و منحصر به فردی برای درمان مشکلات بدن دارند و یکی از مهمترین اثرات سیر سیاه برای دیابت پایین آوردن قند خون می باشد و کسانی که تحت نظر پزشک برای درمان دیابت هستند می توانند با استفاده از سیر سیاه روند درمان خود و کاهش قندخون را سرعت بسیار زیادی ببخشند

منبع نوشته های بالا

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 3587
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه